e-Devlet Kapısı’ndaki Adres Bilgilerimde Hata Var.
Adresinizde hata olması veya değişmesi durumunda yeni adresinizi Nüfus Kayıt Dairesi Müdürlüğü’ne başvurarak bildirmeniz durumunda e-Devlet Kapısı’nda da yeni adresini görüntülenecektir. Yeni adresinizi e-Devlet Kapısı profilinizde göremiyor iseniz; “Profilim” alanında bulunan “Adres Bilgilerim”deki ”Bilgilerimi yenile” butonu aracılığıyla Nüfus Kayıt Dairesi Müdürlüğünde kayıtlı adresinizi bir kez daha güncelleyebilirsiniz. Buna rağmen yeni adresiniz sistemde görünmüyorsa Nüfus Kayıt Dairesi Müdürlüğü ilgili birimlerine başvurmanız gerekmektedir.- Evet, Sorunum Çözüldü.
- Hayır, İletişim Formu'nu Doldurmak İstiyorum